Followers

Wednesday, April 13, 2016

TERBALIK...

Lama menyepi dengan kesibukan hidup...tahun ini mula bernafas kembali. Entry pembuka kejadian pada pagi ini bila cikgu memeriksa kertas anak-anak murid. Tulisan dan cara menulis terbalik. Puas cikgu cari sebab...rasanya dah betul ajaran cikgu...macam-macam terlintas. Cikgu rasa tak puas hati berkongsi dengan ustazah...

Perbincangan yang dijalankan dengan ustazah, dan kami berdua dapat kata putus begini...anak murid masih keliru...pada mereka, nak juga letak huruf j di sebelah gambar jadilah tulisan sebegitu...

Dalam 25 orang adalah 6 orang menulis menggunakan kaedah yang sama...Ya Allah...bantulah anak murid ku ini dan berilah kefahaman yang baik...Aamiin..

Wednesday, September 12, 2012

sambutan hari raya

Bersemangat hari ni...buat persiapan utk esok...buat ala kadar ja...cikgu xsihat lagi masih sakit mata.murid-murid xsbr nk tgu esok...cian lak...cikgu tetap hias kelas.sok kta tgk episod 2.bgaimana murid beraya.

Cikgu sempat gak buat kad jemputan untuk pentadbir skdk.mula nk uat lolipop bulat tp...tetiba tukar jd rerama....

Published with Blogger-droid v2.0.9

Monday, September 10, 2012

pentaksiran...

Mula mjalnkn pntaksiran kpd murid pra anggerik.cikgu walaupn mata masih ada kabus tp sya jalankan juga...mengecam duit mengikut nilai dan menyusun mengikut urutan...

Published with Blogger-droid v2.0.9

Saturday, September 8, 2012

cuti rehat yang panjang

Sepanjang perkhidmatan saya...kali nie merupakn cuti rehat yang panjang...coz...sakit mata

Published with Blogger-droid v2.0.9

Monday, May 21, 2012

Sibuk...sibuk...sibuk

Salam...dah lama rasanya tak berblog...sibuk sesangat. Bila cakap sibuk semua orang pun sibuk tapi untuk saya nie agaknyalah masih belum pandai bahagi masa. Mula-mula bujang...sekarang dah kawin n ada anak...wah cepatkan. Anak segera lah katakan...bru ja nak pandai uruskan masa dan jadi student lak...streeeeessssss...jadinya.

Nak jadi isteri, anak, mama, guru dan pelajar dalam satu masa cukup memenatkan....terpaksa korbankan beberapa pekara yang selalu menjadi rutin hidup...hem...kena kuat sangat...dan tak kan mudah mengalah begitu ja....Apa pun terjadi hidup mesti diteruskan...kepada guru-guru di luar sana...pada saya kenapa kita dipilih untuk memegang jawatan kita kerana kita lah antara insan-insan yang terpilih dan mempunyai tahap kesabaran yang terlalu tinggi......teruskan perjuangan...salam

Monday, March 28, 2011

DAH DATANG SEMULA

sALAM....lama dah tak berblog...hari nie baru ada kesempatan untuk berblog semula...bukannya apa rasa macam nak luahkan idea dan pandangan dan kestressan ( maaf lah yer bahasa tak begitu baik). Sejak akhir-akhir ini banyak kursus yang perlu dihadiri...semoga kemunculan kali nie berpanjangan...amin....Kepada rakan-rakan yang selalu berkunjung ke blog nie terima kasih yer...sama-sama lah kita berkongsi ilmu bagi memantapkan lagi pnp kita.