Followers

Friday, July 30, 2010

17 Julai 2010







Majlis Pertunangan...lama saya ambil masa untuk menyatakan yang saya bersetuju untuk berubah ke satu perhubungan. Bukan senang nak tukar status...dari bujang ke tunangan orang dan seterusnya menjadi isteri orang. Dah selesa sangat dengan status bujang yang tidak terikat dengan sesiapa cuma dengan keluarga, sekolah dan anak-anak prasekolah. Keputusan telah dibuat...maka terikatlah saya dengan satu ikatan permulaan untuk sebuah perhubungan.

Ucapan terima kasih yang teramat sangat untuk mak, ucuk, alin, dek nor, ida, uyat, shima dan zma yang sentiasa mendengar keluhan dan teguh berdiri di belakang saya dengan kata-kata semangat dan motivasi sepanjang saya membuat keputusan ini.

Buat ucuk...chaq rasa bertuah sebab ada adik cam ampa. kami sayang ampa sangat...ampa sentiasa dekat dengan kami dan tahu isi hati kami. Kalau ampa tak ada kami rasa kami tak akan buat keputusan yang besar nie...semoga ampa sentiasa dengan kami.

Semoga keputusan yang di ambil ini adalah terbaik untuk semua orang....amin.

No comments: