Followers

Thursday, October 28, 2010

Hiasan Bunga Tulip untuk Rumah Aci n Nana

Hari nie agak sibuk dan letih sangat
Balik ja dari sekolah dah lewat...seperti yang saya janjukan saya minta maaf banyak-banyak kerana tak dapat nak upload gambar persediaan ke 2 untuk props Aci Aci Buka Pintu

Hari nie hampir kesemua props dapat disiapkan
ini semua hasil pertolongan rakan baik saya, siapa lagi cikgu shima dan cikgu azeema lah
terima kasih banyak-banyak ya
Hasil gabungan tiga idea makan tersiaplah props.....
penyapu
parang kontot
rumah
tongkat semAmbu
burung hantu
jam
pakaian hantu

Terima kasih juga ditujukan buat pk koko yang sanggup meminjamkan baju untuk Aci cute miut tu...rumber nandrik teacher
maaf lah kalau ejaan silap
gup...gup...gup...

Hmmm...
cukup puas hati
jadi bailik ja dari sekolah badan dah rasa sakit-sakit
mata dah layu
jalankan kewajipan dan terus zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
untuk kembalikan tenaga nak buat props bunga tulip nak dilekatkan pada rumah nanti

Cari punya cari dalam internet
tak jumpa-jumpa juga
sampai nak angkat bendera kuning...oppss silap bendera putih
huhuhuhuhu
mana tak nya asyik jumpa bunga tulip yang biasa ja
saya nak yang luar biasa tuuuuu...
yang tiup-tiup dan kembung-kembung tu
akhirnya
jeng...jeng...jeng
pencarian berhasil
untuk rakan-rakan yang berminat menghasilkan bunga tulip kembung dan tiup
bolehlah guna link nie:
http://www.origami-fun.com/origami-tulip.html

Okay lah kawan-kawan nak menyambung kerja yang tertunggak
doakan perjalanan persembahan anak-anak didik saya berjalan dengan baik
selamat mencuba!
Hmmm....macam resepi lah pulak...



No comments: