Followers

Monday, December 7, 2009

Keliru...menjadi buntu...


Emmm....masjid.Sebenarnya banyak yang hendak aku perkatakan...tapi...aku xtahu bagaimana harus aku susun ayat...Yang pastinya aku ketika ini dalam kekeliruan...mana yang harus aku pilih untuk sesuatu perjudian...Perjudian hidup...setiap insan di dunia ini berhak membuat pilihan cuma aku takut jika pilihan aku ini akan mendatangkan masalah untuk aku nanti...banyak pendapat yang aku dapat...tapi dalam kata hati aku sekarang peratus untuk kedua-duanya sama banyak.

Aku makin penat sekarang...penat untuk bertolak ansur atau penat untuk cuba memenangi hati sesiapapun...Doaku...agar aku ketemu dengan seseorang yang dapat membimbing aku, menyayangi aku, lebih menghargai aku dan boleh menyayangi family aku...

Aku ada terbaca satu blog ni yang mengatakan...the key of succeding in marrige is...not to find the right person; learning to love the peerson you found....dalam maksudnya kan...Moga aku berjaya dalam pilihan yang akan aku lakukan...amin

No comments: